Najviac sťažností je na internetový predaj, tvrdí Európske spotrebiteľské centrum
Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku a Európske spotrebiteľské centrum v SR predstavili informačnú kampaň venovanú právam spotrebiteľov.
Bratislava 17. júna (TABLET.TV) - Kampaň odštartovala Európska komisia. Iniciatíva prebieha v 14 členských štátoch, okrem iného aj v Českej republike, Poľsku a Maďarsku.
Kampaň sa zameriava na päť kľúčových práv spotrebiteľa. Patrí k nim právo na výmenu alebo opravu chybného tovaru, právo vrátiť tovar zakúpený cez internet do 14 dní, právo na zmluvy, ktoré neobsahujú neprijateľné ustanovenia, právo na pravdivú reklamu a právo na bezplatnú pomoc euŕopskych spotrebiteľských centier v prípade problémov so zahraničným obchodníkom.
Kampaň sa zameriava na päť kľúčových práv spotrebiteľa. Patrí k nim právo na výmenu alebo opravu chybného tovaru, právo vrátiť tovar zakúpený cez internet do 14 dní, právo na zmluvy, ktoré neobsahujú neprijateľné ustanovenia, právo na pravdivú reklamu a právo na bezplatnú pomoc euŕopskych spotrebiteľských centier v prípade problémov so zahraničným obchodníkom.